29 września 2015

White shirt, blue jeans

    I jacket/kurtka Mango I shirt/koszula second hand I jeans H&M I hat/kapelusz Mohito I bracelet/bransoletka Apart I

Lato niestety chyba w tym roku opuściło nas już bezpowrotnie. Jesieni, która została uchwycona na zdjęciach też już nie widzę wyglądając przez okno. Widzę, a raczej czuję zimno, które odstrasza mnie od przekroczenia progu mieszkania (a jutro czeka mnie bieganie na zaliczenie ?! Świetnie. Przeziębienie murowane). Na szczęście są rzeczy które pomagają przetrwać, na przykład litr !! herbaty, którą dzisiaj w siebie wlałam po powrocie ze szkoły i kocyk którym teraz leżę sobie przykryta z kolejnym kubkiem herbaty... tak już czwartym dzisiaj. Chyba czas z nią skończyć.
Do następnego :)

14 komentarzy:

  1. Cudowna sesja!

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna i skromna stylizacja! Takie najbardziej lubię. Jesteś mega ładna i do tego fajnie piszesz,zaobserwowałam Cię i liczę na rewanż http://vpomykala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealnie kapelusz dopełnia całość;)
    pozdrawiam cieplutko :)) 
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. You look so pretty !
    Xoxo

    www.atwednesdaysiwearpink.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sesja! :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo wpadł mi w gust kapelusz! :))
    Jest świetnym dodatkiem do stylizacji.

    Pozdrawiam, Justlyjass.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna stylizacja ;)

    frenzyblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna stylizacja, wszystko ze sobą świetnie się komponuje! :D
    Zapraszam do obserwacji. Buziaczki:* | zyciedlapasji- (kliik)♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, masz przepiękną mięsistą kurtkę ! Może jesteś zainteresowana wspólną obserwacją? :) z mojej strony gotowe.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna prosta stylizacja ♥

    http://daydreamingpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj ja też ciągle pije herbate! Super kapelusz
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już tęsknie za latem.
    Świetna kurtka, właśnie szukam podobnej :(..

    Zapraszam :)
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety, jesień coś szybko u nas zawitała. Tylko się nie przezięb na tym bieganiu!

    no-perfekt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń