18 października 2015

FIRST BIRTHDAY BLOG !

II top Dresslink(KLIK) I skirt/spódnica Topshop II


O jejciu, minął już roku odkąd pierwszy post pojawił się na blogu. Pamiętam ten moment jakby to było wczoraj. Pamiętam jak prowadziłam bloga w tajemnicy przed światem, wiedziały tylko nieliczne osoby. Zaczynałam z przecudowanym nagłówkiem pełnym wszystkich możliwych kolorów . Moje pierwsze posty były przepełnione zdjęciami skopiowanymi z tumblr'a. Lepiej do nich nie powracać :) Nie minął miesiąc, a ja już zrobiłam sobie dłuższą przerwę, ale powróciłam z nową lepszą nazwą i wyglądem zachowanym do dzisiaj. 
Przez te 365 dni napisałam 50 postów, zostało opublikowanych 1180 komentarzy, uzbierało się tu 161 osób, które chcą obserwować mojego bloga i aż 40 130 osób mnie tu odwiedziło :)


A oto skrócony rok:

Październik


Listopad

Grudzień


Styczeń


Luty


Marzec


Kwiecień


Maj


Czerwiec


   Lipiec


Sierpień


Wrzesień

7 komentarzy:

  1. Congratulations for yout first year dear !
    Xoxo

    http://atwednesdaysiwearpink.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję rocznice i życzę, kolejnych udanych lat :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. You have a great post and great photos. I love it. I have on my blog also Chic Halloween Style, take a look, pls. Keep in touch, pls. Big kiss

    http://mylovelyfashionbih.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  4. happy 1 year

    Ray-Ban Giveaway on my blog!

    http://hashtagliz.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, ja swoją rocznicę będę obchodzić 3 stycznia - jednak przez ten rok cały czas coś zmieniałam, więc widnieje u mnie tylko jeden post, który nie wiem jak długo się utrzyma :D
    KLIK
    NOWY POST

    OdpowiedzUsuń