02 listopada 2015

Gray sweater


II sweater/sweter SheIn (klikniesz?) I pants/spodnie H&M I boots/ buty McArthur I bracelet/bransoletka Apart II


Czy zdarzyło Wam się kiedykolwiek pomyśleć o rzeczy, która łączyłaby koc, sweter i dawcę ciepła w jednym? Mnie tak i to nie jednokrotnie. I pomimo moich zerowych poszukiwań udało mi się znaleźć taką rzecz. Przemilczmy okoliczności zdobycia swetra i że był to po prostu przypadek i spodziewałam się zupełnie czego innego. Znalazłam przedmiot, który gdzieś w mojej głowie został stworzony przez mój mózg i to się liczy liczy :) 
Oprócz dawania ciepła ma jeszcze jedna wielką zaletę. Jeśli się Wam nudzi, to bawienie się golfem świetnie zabija bezczynny czas. Możecie to zobaczyć na zdjęciach, bo ciągle coś z nim robię haha :)


(?? przemilczmy moje ramię )


Podobne ogrzewacze możecie znależć tutaj:
CLIK                                            CLIK                                                CLIK

42 komentarze:

  1. Jejku, taki sweterko/koc to ratunek na chłodne, jesienne dni! :)

    Pozdrawiam,
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie swetro kocyki nie ma nic lepszego! Jedyne co to golf dla mnie odpada mam strasznie wrazliwa szyje jesli cos mi sie z nia styka czuje sie jakbym sie dusila.
    Co do moich spodni to nie bylo az tak zle juz nikt o tym nie pamieta - mam bardzo fajna klase ;) Pomimo tego samo doswiadczenie malo przyjemne xD

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  3. http://willbeverygood.blogspot.com/
    Świetny post!
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post, zapraszam do mnie, poklikasz w linki?

    A teraz serio. Słodko wyszły te zdjęcia! Tylko mi się nie utop w tym golfie, i pamiętaj że masz mnie w nim chować jak mi będzie zimno!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie w tym sweterku wyglądasz! Mi by nie pasowało :D
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie w takim swetrze można się schować :)
    http://lifeeatfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia!

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne zdjęcia :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia! Sweterek-poncho mega się prezentuje ;)
    Bardzo ciekawy blog, z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz, fantastyczny sweterek! :)
    Zapraszam do mnie, co powiesz na wspólną obserwację? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. haha bardzo spodobał mi się twój " ogrzewacz", muszę sobie też taki sprawić :D
    Zapraszam do mnie - bo-kazdy-moze.blogspot.com (KLIKNIJ)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten seter wygląda mega
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Super sweter, pasuje ci a do tych spodni wygląda obłędnie!

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna :)
    Hey-i-am-ann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    Sprawdź też KONKURS u mnie!
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  16. Jak pięknie! i za to lubię jesień

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny post :D Cudny look *,*
    Zapraszam :) Organizuję rozdanie, a do wygrania jest świetna książka :D
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda świetnie! Mam taki koc z rękawami na choroby :D

    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  19. Super wychodzisz na zdjęciach, a ten sweter jest po prostu cudowny! <3
    U mnie recenzja super książki o makijażu! ;) ZAPRASZAM!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  20. fajna stylizacja :)
    pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. podoba mi się *-*
    poklikane
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny ten sweter :)

    http://dropintheoocean.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczny sweterek!

    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, jesteś taka naturalna i urocza! Ten sweterek i te buty - świetna stylizacja! Całość fantastyczna, aż się miło patrzy<3

    madziuchnaa.blogspot.com zapraszam do obserwowania

    OdpowiedzUsuń
  25. Jest w tych zdjęciach coś interesującego i przykuwającego uwagę :) Jesteś taka naturalna! Naprawdę super sesja. Obserwuję xx

    jessicasloniewskablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładnie :)
    http://zuzannafoto.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo klimatyczne, fajne, jesienne zdjęcia :D
    co do "ogrzewacza" to może sama powinnam sobie kupic coś podobnego

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojej, jaki świetny sweter, pewnie jest w nim tak cieplutko, że po za nim nic więcej nie trzeba 😀
    healthybeautylifestyle

    OdpowiedzUsuń
  29. Najlepszy sweter na taki czas ! :)

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam ;) http://cosmetyczneigraszkiewelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ostatnio zaczęły mi się podobać swetry z golfami ♥
    Oczywiście klikłam. ;)
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam takie sweterki są cieplutkie <3
    Śliczne zdjęcia.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie Ci w tym sweterku, przydałoby mi się takie coś na chłodniejsze dni, zwłaszcza że po drodze do szkoły często zamarzam :/ Super zdjęcia!
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam takie cieplutkie sweterki, a Ty w nim wyglądasz uroczo <3 poklikane :)

    www.inezkocot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Jejku ślicznie wyglądasz ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczna z Ciebie dziewczyna! :)

    tasty-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń