24 listopada 2015

Old town

II sweater/sweter Top Secret I dress/sukienka second hand I boots/ buty McArthur I beani Medicine II


Mam wrażenie, że na moje ubrania ktoś ostatnio zastosował czarno biały efekt Retrici, o ile ktoś jeszcze z tej aplikacji korzysta. Codziennie noszę tylko ciemne kolory i mimo to że sama nałożyłam na siebie zakaz kupowania czarnych ubrań (tak, zrobiłam to), to nadal przeważają w mojej szafie. A ja tłumaczę sobie to dodatkowym ciepłem, uzyskiwanym przez pochłanianie ciemnych kolorów. No proszę, a jednak nauczyłam się czegoś na fizyce :)

Żegnam Was z nadzieją, że następnym razem pokaże Wam coś bardziej kolorowego (czas pokaże czy mi się uda).



Zdjęcia zrobił najlepszy fotograf - Marta

11 komentarzy:

  1. Jejku, nie mogę uwierzyć że znalazłaś taką świetną sukienkę w second handzie! W moich miejscowych lumpeksach nigdy chyba bym nie znalazła takiej fajnej rzeczy :/

    Pozdrawiam,
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna sukienka, ja tez zawsze sobie obiecuje ze bede sie ubierac bardziej kolorowo i w sumie w wakacje tak jest, ale jesienia ciezko o kolor inny niz jakiekolwiek ciemne :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Świetna stylizacja !
    Sukienka i czapa <3

    Pozdrawiam :*
    Zapraszam http://paulina-juni.blogspot.com (początkujący blog )

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale wyglądasz cudownie! <3
    http://Klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też ostatnio przeważają w szafie czarne ubrania, śliczne zdjęcia!
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. cudownie wyglądasz :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja za to mam bardzo mało czarnych ubrań. :D Ale śliczne te zdjecia! <3

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czarny to naprawdę śliczny i neutralny kolor ;] Śliczne te zdjęcia ;3
    /Agrafka
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie też przeważają ciemne kolorowy, a przynajmniej stonowane hah

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja raczej wole jasne kolory :))
    http://dayeenmynewblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Unglaublich, aber wahr Gott ist immer groß. Nach mehreren Versionen meiner Bewerbung von der Bank, erhielt ich ein Darlehen durch diese sehr nette Dame, Mrs. Lombardi. Für weitere Informationen wenden Sie sich bitte an ihr per E-Mail an: marilinetricha@mail.ru es Darlehen in Höhe von € 3.000 bis € 3.000.000 bis jemand in der Lage zur Rückzahlung es mit Interesse an einer niedrigen Rate von 2 bietet % nicht, dass die Nachricht zweifeln. Dies ist eine perfekte Realität. Verbreiten Sie das Wort an Freunde und Familie, die in Not sind.
    Gott segne Sie.

    OdpowiedzUsuń