02 stycznia 2016

2015 IN SQUARES

No i mamy Nowy Rok!!!
Przywiałam go w małym, trzyosobowym gronie, ale było świetnie. Mam nadzieję, że Wy też dobrze się bawiliście.
Wraz w Nowym Rokiem pojawiają się masa postanowień i planów, aby uczynić ten rok lepszym od poprzedniego. Ja też mam kilka. Spisałam je sobie i wierzę, że uda mi się je zrealizować, w końcu mam na to aż 12 miesięcy, 366 dni... nie będę się już zagłębiać w godziny i sekundy. Do matematyki wracam dopiero w poniedziałek :)

Wiem, że wy też macie postanowienia, plany i życzę Wam żeby udało wam się je zrealizować w 2016. Oby ten rok był dla Was lepszy od poprzedniego !!!

5 komentarzy:

  1. Super podsumowanie, fajne kolarze :)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmieniłaś się :) Świetne zdjęcia

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju swietne zdjecia <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia ;)

    zapraszam serdecznie do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super zdjęcia! Ja chcę po prostu realizować siebie, swoje plany i marzenia i będę walczyć żeby 2016 był niezapomniany! Szczęśliwego Nowego Roku!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń