08 lutego 2016

WINTER HOLIDAY PHOTODIARY


II 1,3,4 widoki z Kasprowego Wierchu I 2 codzienne widoki z okna II


II 1 góralskie domki I 2 mały postój na herbatkę z widokiem na przeciekające się zza chmur góry I 3 góralskie przysmaki prosto z Węgier ;) I 4 w drodze na Gubałówkę II



II widoki z kolejki na Kasprowy Wierch II



 II 1 i 4 śnieżyca z okna I 2 widok na ośnieżoną Gubałówkę I 3 Zakopane II


 II 1,2,4 ośnieżone drzewa I 3 mały rudzielec podczas wędrówki   II


 II 1 góralskie domy  I 3 bitwa na śnieżki zaliczona I 4 w drodze na Gubałówkę II


 II 1 i 3 kolejne napotkane zwierzęta I 2 kolejny dom I 4 widoki na Zakopane II


II 1 próbuję wyjść z labiryntu I 2 labirynt w Zakopanem I 3 widok na Giewont I 4 na wyciągu II 

13 komentarzy:

  1. ale piękne zdjęcia!

    pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne zdjęcia! Jejciu jak ja tęsknie za tym miejscem :(

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę takich widoków na żywo, cudo!
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia, fajnie do siebie dopasowana
    Zapraszam do siebie: http://worldbyjulie.blogspot.com Nie chodzi mi o obs za obs. Jak ci się spodoba to zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  5. cdowna fotorelacja
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia
    Zapraszam madamblanche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna fotorelacja! Uwielbiam takie zdjęcia. Zazdroszczę wypoczynku w górach :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super zdjęcia! Musiałaś fajnie spędzić czas! :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia, ja w tym roku nie jadę niestety w góry, ale zamiast tego do Londynu :)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie jest pooglądać takie widoki na zdjęciach!
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia, akurat my jesteśmy z Zakopanego:) Zapraszamy do nas www.LazyStrawberries.fan-strefa.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia. Osobiście uważam, że nasze góry mają ten niesamowity klimat, który sprawia, że chcę się tam wracać i zawsze czuję się tam dobrze. Jestem tą szczęściarą, że do Zakopanego mam niedaleko, więc mogę cieszyć się tym cudownym miejscem bardzo często ;)
    nataliiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń