11 marca 2016

Beige is always a good idea

II coat/płaszcz Cropp I scarf/szalik Parfois I pants/spodnie H&M I boots/buty McArthur II

Znowu zrobiłam sobie dłuższa przerwę. Nieoczekiwanie tydzień zamienił się w miesiąc. Żałuję, że czas tak szybko nie mija w szkole, ale cóż zrobić... powracam i mam nadzieję że będę pojawiać się regularnie. 

Ostatnimi czasy beż skradł moje serce. Nigdy nie przypuszczałam, że to powiem, ale beżowy zdecydowanie przebija mój ukochany czarny kolor. Nie muszę chyba dodawać, że zestawione razem tworzą połączenie idealne. 



8 komentarzy:

  1. Każdemu należy się przerwa jeżeli jej potrzebuje ;) Super zestaw, szalik mnie urzekł.
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten płaszcz a prosi sie by go kupic ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz ;)

    pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Również uwielbiam ten kolor hah Masz cudowne nogi hah!

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia, tak jak i stylizacja <3 zapraszamy na naszego bloga, dopiero zaczynamy ;p http://queens-of-fucking-everything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW ! świetny blog :) strasznie spodobały mi się twoje zdjęcia oraz sposób pisania :)
    prześliczny wygląd:)
    Jeśli zechcesz to zapraszam do mnie :)

    mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja! Połączenie beżu i czerni to idealne połączenie :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy :)

    http://dandiess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam połączenie czarnego z beżem!
    Piękny płaszcz!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń