28 maja 2016

Gray again

II dress Bershka I sunglasses H&M I shoes Adidas Stan Smith II

Po wieloletniej obserwacji moich zachowań muszę stwierdzić, że mam poważne problemy z dopasowaniem stroju do pogody. Gdy na dworze jest upał i wszyscy dookoła ubierają szorty i krótkie topy, ja zabłysnę swoja mądrością i założę długie spodnie. Następnego dnia zakładam szorty i myślę sobie, że będzie super. Oczywiście wtedy wszystkie czynniki wpływające na pogodę (które oczywiście bardzo dobrze znam ;)) postanawiają znacznie obniżyć temperaturę i zmrozić moje nogi. No cóż... Chyba muszę się przyzwyczaić lub zacząć sprawdzać pogodę zanim wyjdę z domu. 

13 komentarzy:

  1. Poprostu pięknie!!!

    Pozdrawiam i życzę miłego dnia

    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna sukienka, niby klasyczna, ale bardzo mi się podoba :)
    Z tą pogodą to jest róznie, mi jest zazwyczaj zawsze ciepło :)

    http://kardamonusmak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahaha, dobrym sposobem jest wyjrzeć z domu i zobaczyć jak ludzie chodzą :)
    Sukienka mi się mega podoba!
    aniapodlecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam nie zwracam uwagi na ludzi i ubieram się tak jak chcę :) W zeszłym roku pół lata przechodziłam w długich czarnych spodniach :D
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sukienka, kolor, krój!
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tym niedopasowywaniem ubrań do pogody mam to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana ja mam to samo- na dworze 20 stopni a ja długie i do tego czarne spodnie hahah
    Pięknie wyglądasz!
    Pozdrawiam
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam w zwyczaju ubierać za lekkie rzeczy i potem muszę udawać, że jest mi ciepło, super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam dokładnie tak samo! Piękna stylizacja ;)

    Nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylizacja ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń